donderdag 4 augustus 2016

Nieuw bestuurslid bij StartUp Den Haag

Sinds vandaag mogen we een nieuw bestuurslid verwelkomen. Hier zijn introductie!!!!
Mijn naam is Babak Parvizi en nog 27 jaar jong, momenteel werk ik bij een bank in Den Haag. Ik heb een internationaal business studie afgerond, daarna boekhouding gedaan en momenteel ben ik in de afrondingsfase tot register belastingconsulent. Hier heb ik veel aan gehad en met dit praktische informatie kun je altijd ondernemers verder helpen om hun bedrijfsgroei te realiseren van startup naar scale up.
“Ondernemerschap gecombineerd met innovatie, hard werken en altijd bij leren is mijn levens motto!”
Daarnaast heb ik enkele praktische boeken geschreven over ondernemerschap en investeren en 2 financiële apps gecreëerd die wereld wijd verkocht worden. Momenteel heb ik het ook druk met de lancering van mijn onderneming. In mijn vrije tijd analyseer ik startups en beursgenoteerde bedrijven om in te participeren. Sporten is ook een van mijn hobby’s, wekelijks ga ik naar de sport school en af en toe tennissen.
Sinds 1 jaar ben ik verhuisd naar Den Haag, het is een dynamische stad met een goede basis voor startups en ondernemers. Er is hier veel vraag en aanbod van allerlei goederen en diensten, de infrastructuur is goed geregeld en dit gaat gepaard met allerlei innovatieve ondernemers ideeën vanuit de overheid, studenten en lokale ondernemers die iets willen creëren en in de markt brengen.

Startup Den Haag dient hier ook als een netwerk, coaching en accelerator platform waar we samen met  jonge bedrijven aan tafel zitten. We helpen hun verder hun doelstellingen te behalen van idee tot kapitaal, lancering en groei.

Graag zien we je tegemoet op een van onze evenementen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten